priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

continuare…

Dupa Cetatea Soroca am mers spre alt loc cunoscut si interesant din Soroca – Lumanarea Recunostintei.


O constructie cam de 30 m. inaltime – construita pe un pisc-stanca si care graviteaza maestuos deasupra haului ce se deschide la poalele sale.

Acest hau este strabatut de 600 de trepte care duc pana la apele Nistrului. Nu m-am aventurat sa le numar – nu eram sigura ca mai am putere sa ma intorc inapoi 🙂






inauntru…


Nistru despartind doua popoare…



Alte curiozitati ale or. Soroca sunt tiganii si casele lor (fotografii facute in viteza masinii)


mai ceva ca primaria 🙂


monumente de arta, nu alta 😉


Comments on: "LUMANAREA RECUNOSTINTEI SI ALTE CURIOZITATI…" (9)

  1. stradadefluturi said:

    am fost si eu la Lumanarea Recunostintei , m-au durut picioarele de la atatea scari urcate … :-„

  2. altcersenin said:

    ooo, chiar, le-ai urcat pe toate?

  3. Napocel said:

    Frumos

  4. Am vizitat si eu acest oras cu toate uimitoarele sale locuri. Am coborat toate scarile si le-am urcat in sus…Obositor,dar poate ca o faci odata in viata.

  5. altcersenin said:

    e, esti bravo, ca ai infaptuit acest lucru – eu eram prea obosita in ziua aceia

  6. Am fost si eu acum 2 ani, incredibile aceste meleaguri. Multumim pentru poze, you did a great job 🙂 Bravo!

  7. altcersenin said:

    cu placere! ma bucur daca ti-au placut(pozele) 😉

  8. Fotografiile m-au convins.Trebuie neaparat sa ajung si eu vara asta pe acolo. Multumesc!

  9. altcersenin said:

    cu plaere! Sa stii ca merita vazut, avem si aici in Moldova multe locuri interesante.

Lasă un răspuns

