priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

Multe dintre dorintele, planurile noastre asa si raman doar planuri – ganduri ingropate in rutina, mai ales daca acestea nu presupun ceva foarte argumentat sau ceva material si folositor.
Demult im doream sa vizitez Cetatea Soroca si cine stie cand avea sa se intample acest lucru, dar gratie invitatiei unor noi prieteni locuitori ai or. Soroca, aciasta dorinta a avut sansa de a se materializa in acest sfarsit de saptamana.
Sfarsitul saptamanii trecute a fost pentru mine unul foarte placut. Pana si timpul a fost cooperant, adica ploile care m-au plictisit toata saptamana si-au luat liber pe doua zile. Soroca este un oras vechi, dar nu prea mare si din pacate poarta urmele delasarii caracteristice timpului pe care il traverseaza acum orice asezare mai provinciala. Acest fapt, insa, nu a diminuat cu nimic impresia ce avea sa-mi lase Cetatea, cu exceptia intrarii (nustiu de ce ma asteptam ca portile Cetatii sa fie mai fastuoase)

Odata intrata in Cetate m-au cuprins pe rand mai multe stari si emotii. Prima – ca e destul de mica- asta pana am inceput sa urc scarile si sa colind prin chilii, turnuri si alte constructii carora n-am putut sa le dau un nume.

Urcand la nivelul II am putut sa-mi fac o inchipuire mai clara despre tot


La nivelul III si pe creasta cetatii la care duc niste scari in unghi aproape drept se vede totul si mai bine, asta daca n-ai rau de inaltime.


colindand prin cetate te duci incetisor cu gandul la vremurile trecute.


Prin taetura zidurilor seculare lumea de afara se vede linistita si putin ireala.




si Nistrul curge la fel de linistit si nepasator…







Urme ale „civilizatiei”

Cetatea Soroca privita din afara







p.s. Nu am pretentii de mare fotograf; sunt doar niste imagini prinse in telefonul mobil 😉
va urma…

Comments on: "CETATEA SOROCA SAU UN GAND IMPLINIT" (13)

  1. tomasevici said:

    very frumos

    Imi inchipui cit timp ai incarcat pozele :D.

    Eu la fel inca nu am avut ocazia s’o vizitez. Poate cind, intr’o zi. 😀

  2. altcersenin said:

    „Imi inchipui cit timp ai incarcat pozele” -hmm, intradevar, a durat ceva 🙂

  3. Napocel said:

    Ți-ai petrecut fain week-end-ul. De ce s-au-ncărcat greu pozele? Pe wordpress?

  4. altcersenin said:

    pai, ca le incarci pe fiecare in parte si dureaza… s-apoi eu am o relatie mai speciala cu wordpress-ul 🙂 am mai scris despre asta, nu stiu care-i problema, probabil eu fac ceva ce nu trebue de-mi ies toate de-a-ndoaselea in ultimul timp 🙂

  5. Napocel said:

    Știu. Am intrat foarte greu azi pe blogul tău. Eu, fotografiile le încarc pe flickr apoi de acolo le postez în blogu-mi. Așa am spațiu mai mult în blog.

  6. altcersenin said:

    trebue sa incerc si eu; sa vad daca ma ispravesc cu flickr 😉

  7. Viorica said:

    Mersi pentru poze, mi-ai adus aminte de cetatea copilariei mele…

  8. altcersenin said:

    ma bucur 😉 trebue sa inteleg ca esti din Soroca,- placut oras si dupa cate am inteles cu ani in urma era un oras infloritor

  9. Poate fi considerata a 8-a minune a lumii 🙂

    Frumos articolul, frumoase poze 🙂

  10. altcersenin said:

    nustiu, daca s-ar putea de considerat o minune :); dar cu siguranta e o constructie impresionanta, un moument istoric si arhitectural…
    mersi pentru aprecieri 😉

  11. svetyks said:

    Buna. Imagini superbe. Consider de bun gust sa te intreb. Pot sa le folosesc in articol despre cetate?

    • altcersenin said:

      Buna, multumesc de aprecieri.
      Sigur poti sa le folosesti, dar indicând sursa 😀

Lasă un răspuns

