priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

MERGEM INAINTE!

Iata ca a luat sfarsit si I semifinala a Eurovision-ului! Pentru Moldova cu un rezultat destul de bun. De la inceput nu eram foarte entuziasmata de cei alesi sa ne reprezinte anul acesta la Eurovision si nu din motiv ca a-s fi vazut pe altcineva in locul lor. Daca trebuia sa aleg eu – probabil, n-as fi ales pe nimeni, dar asa cum pe mine nu m-a intrebat nimeni 🙂 au fost alesi cei, care de la bun inceput nu prea-i inghiteam, dar care… ascultandu-i de mai multe ori au inceput chiar sa-mi placa 🙂 Mai ales ca din piesele prezentate in prima semifinala, n-as zice ca m-a frapat vre-o una in mod special. S-a facut uz de motive etno, care cu cativa ani in urma aparea ca ceva deosebit, viu colorat; acuma, insa, nu mai incanta si pare ceva rasuflat…
Ma bucur de reusita SunStroke Project & Olia Tira, care ne reprezinta tara la Oslo si le doresc mult succes pentru sambata…

Comments on: "MERGEM INAINTE!" (12)

  1. Ai grija de seninul cerului tau! 😛
    Am trecut si eu…sa vad ce mai faci. 😉

  2. altcersenin said:

    Mersi mult! O sa am grija 🙂

  3. tomasevici said:

    Si, sunt convins ca le doresti succes nu din motiv ca ii placi mult, sau in genere ii placi. Dar, din simplu motiv ca, iti reprezinta tara in care traiesti :D. Am dreptate ;;) ?

  4. altcersenin said:

    asta, in primul rand 🙂 dar au si inceput sa-mi placa un pic, 😉 probabil i-am ascultat prea mult ultimile 2 zile :). s-apoi daca sa fim corecti, concurentii din I semifinala n-au fost chiar cei mai cei; iata -n asta seara da concurenti … Armenia, Romania, Turcia… oricum, le doresc succes si mult noroc la ai nostri, fiindca, sambata va fi o mare lupta…
    apropo, deja ai internet? esti fericit 😀

  5. tomasevici said:

    Hu!!! Da. Mi’am schimbat operatorul si de aeea nu aveam. Acum (simbata seara) iata ma uit la ei. Stii chiar imi este interesant pe ce locuri se vor califica!!!

  6. stradadefluturi said:

    rau s-au prezentat astia , rau .
    Lena e bravo 🙂 🙂
    succes tie si cat mai mult albastru pe cerul tau :*

    • altcersenin said:

      mersi mult! da, nu sunt ei tocmai cei mai buni, dar si eurovizion-ul in mare parte prezinta un tablou geopolitic, fapt recunoscut aproape oficial; in general sunt asa dezamagita ca nici nu mai vreau sa descos toate itele 😉

  7. Ai o invitaţie pe blogul meu. 🙂 Trimisesem eu şi „buzduganul” (a se citi „ping-ul”), dar, s-a rătăcit, pare-se. 😦

  8. Au avut o prestatie foarte buna, in ciuda locului pe care au fost amplasati. Factorii geografici si politici sunt de vina 😦

  9. altcersenin said:

    intru totul deacord! chiar au meritat un loc mai bun; dar asta e – factori geo-politici, oricum ei au lasat o impresie destul de buna, ce nu se poate de spus despre unii clasati pe locuri mai bune…

  10. […] » MERGEM INAINTE! Mai vezi » Anunțuri | JOBuri | Știri | Horoscop | Meteo | Sondaje Articole asemanatoare:MA […]

Lasă un răspuns

