priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

cine stie?

Sunt disperata. Dintr-o neatentie,( ca sa nu zic prostie) scotocind prin foile WordPress-ului, absolut intimplator si fara sa-mi dau seama prea bine, m-am trezit cu inca un blog format pe aceiasi adresa, care a preluat numele blogului si numele de utilizator al blogului existent deja. Probabil o sa rideti si-o sa spuneti ca asa ceva nu e posibil. Asa gindeam si eu cu putin timp in urma, cand citisem la cineva pe blog, ca a facut un post intr-un anumit mod, iar la publicare WordPress-ul l-a schimbat cum a vrut el…Stiu ca la organizarea acestui blog am pierdut ceva timp -elementar, inscriind careva nume si adrese – cum s-a intimplat ca acesta al doilea s-a creat asa simplu printr-un singur clik, nu pot sa inteleg….Dar nu asta e important. Dupa ce ca m-am chinut sa-l sterg – ca nu se dadea – se pare ca mi-a uzurpat si numele de utilizator. Si desi nu mai exista, continue sa faca comentarii din numele lui altcersenin, dar nu al blogului existent, ci al celui sters, astfel, cand fac un comentariu la cineva pe blog, daca dai clik pe numele de altcersenin, nu mai vii ca alta data la mine pe blog – ci te duci la pagina, care instiinteaza, ca blogul dat este sters… toata povestea aciasta m-a obosit deja… nustiu daca se poate repara acest lucru… Voi fi foarte recunoscatoare, daca cineva stie si poate sa-mi spuna si mie.
p.s. Interesant lucru, ca „minunile” WordPress-ului continua, inca; in orice caz, la mine pe calculator. A disparut antetul blogului si nu pot sa mai incarc alta imagine nici ca antet nici la vre-un post; si inca o serie intreaga de ciudatenii care nici nustiu cum sa le descriu…

Comments on: "cine stie?" (23)

  1. WOW!
    Chiar ai trecut prin emotii. 😯
    Eu am intrat si la Noaptebunacopii pe blog si la fel aparea mesajul ca blogul nu mai exista.
    Bine ca totusi i-ai dat de capat. 😉

    • altcersenin said:

      da, bine ca blogul a ramas 🙂 ca numele de utilizator s-a dus, 😦 acuma pot comenta numai dupa deautentificare

  2. […] doresc viaţă lungă şi sănătate tuturor a</a>celor pe care i-am cunoscut, chiar dacă unora le-am stat greu în drum şi au considerat să mă cunoască după […]

  3. Clar : cineva se joacă, cu nervii noştri!

    • altcersenin said:

      nu m-am gindit la asta, poate o imperfectiune a sistemului…

  4. […] Acest premiu, “Bloggerul prietenos”,  nu cere, ci impune constientizarea “piesei de legatura”, adica omul potrivit la locul potrivit!  […]

  5. Napocel said:

    Ciudat

  6. tomasevici said:

    Straniu!!! NU zic ca este imposibil dar, interesant. Da un search in google sa vezi poate acolo cineva a mai avut problema ta.

  7. altcersenin said:

    Da, pe linga ciudat si straniu mai este si neplacut 😦

  8. tomasevici said:

    De pe alte bloguri cu referinta la tine, oricum ajung la tine!!!
    Asa’ca la mine e tot normal:D

  9. tomasevici said:

    P.S. Adica de pe blogul meu

    • altcersenin said:

      asta in cazul cind fac deautentificare si inscriu adresa de email -altfel nu merge. sau de acolo unde am comentat inainte sa apara blogul-fantoma 😉

  10. altcersenin said:

    sau acolo unde-i inscris blogul in blog-roll – tot merge, dar daca comentez de la mine de pe blog – sunt ineczistenta 😉

  11. Cel mai bine e sa-ti cumperi un domeniu, sa-ti arendezi un host si sa nu depinzi de alte servere.
    In asa caz vei putea face si backup

  12. altcersenin said:

    da, ideia ar fi buna, dar planurile mele in legatura cu acest blog nu merg chiar asa departe. Initial, in genere, a fost ca o incercare, o intriga la indemnarea insistenta a cuiva. Acum, parca m-am atasat de el 😉 dar pina sa cumpar un domeniu… poate cindva, cine stie… da si daca-mi mai spui si ce-nseamna backup?…

  13. Backup este o copie de rezerva a fisierelor si a bazei de date din site-ul tau. Astfel, daca ceva se intimpla cu blogul tau, poti sa faci totul la loc.
    daca mai ai careva intrebari, poti sa-mi scrii pe mail:
    office[aron]tastaweb.com

    • altcersenin said:

      da, acum o sa stiu si eu. 😉 multumesc pentru lamuriri si ajutorul propus, o sa am in vedere

  14. Hello, poti sa intri te rog in panoul de control, la Setari ->Domenii si sa imi spui cate bloguri iti apar acolo?

    • Altcersenin said:

      acum imi apare un blog, au fost doua cu acelasi nume de utilizator, numele instalandu-se automat… dupa ce am sters unul din bloguri, numele de utilizator a ramas si se afiseaza automat pe blogul ramas, astfel cand intru pe un blog wordpress el deja sta acolo si ma asteapta 🙂 inscris in casuta pentru comentarii si comentariul meu se face din numele blogului sters.. ca sa scap de el trebuie sa fac deautentificare de fiecare data cand fac un comentariu 😦

      • Daca ai sters unul dintre ele, ar trebui sa ramana datele celui ramas activ. Ai putea incerca sa stergi cache-ul browserului, unde e posibil sa iti fi ramas memorate celelalte date de haaaat, de atunci. Ai incercat asta?

  15. Altcersenin said:

    a fost reinstalat programul Windows de cateva ori de atunci, chiar si calculatorul a fost schimbat, asa ca…
    cand accidental, formasem al 2-lea blog, el s-a plasat ca blog primar in lista de bloguri(sau poate eu l-am bifat ca primar). trebuia sa schimb acest lucru inainte de a-l sterge si acum, poate nu aveam aceasta problema.
    nu prea ma pricep la calculatoare, dar imi pare ca nu mai e nimic de facut in situatia data ;(
    oricum, multumesc mult pentru implicare.

  16. In cazul asta, cei de la WordPress te-ar putea ajuta cu un sfat ceva 🙂
    O zi frumoasa!

Lasă un răspuns

