priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

Iarasi, am fost premiata! Nu pot sa zic, ca nu ma maguleste faptul ca m-am regasit printre cei „alesi” 🙂 de aciasta data in lista lui TOMASEVICI, fapt pentru care-i multumesc, dar pentru a nu nimeri intr-un cerc inchis, eu o sa ma abat de la reguli si in loc de lista, o sa va propun o piesa de Andrea Bocelli si Dulce Pontes, care mi-a placut mult:

Comments on: "„O MARE E TU”" (5)

  1. […] » “O MARE E TU” Mai vezi » Anunțuri | JOBuri | Știri | Horoscop | Meteo | Sondaje Articole […]

  2. tomasevici said:

    🙂 Mi’a placut decizia luata de a nu nimeri intr’un cerc inchis. 😉

  3. felicitari 🙂 interesanta metoda, desi blogul chiar e unul pe plac!

  4. multumesc! – ma bucur pentru blogul meu (ca e pe plac) 🙂

Lasă un răspuns

