priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

Astazi, cerul, m-a imbratisat
si m-a luat cu el.
M-a asezat pe-un nor
si mi-a dat o pensula sa desenez curcubeul.
Luna m-a privit smecher de dupa orizont
si mi-a aruncat paleta cu culori…
mai toate cenusii(!)
Soarele m-a mangaiat cu-o raza pe ureche
si mi-a soptit:
-Pune-ti o dorinta!
Eu am cazut pe ginduri…
O dorinta? – as avea, cel putin, vre-o 10;
1. Sa vina mama inapoi,( ca prea devreme a plecat)
2. copiii sa nu se imbolnaveasca niciodata
3. si sa aiba noroc.
4. Gaura de ozon sa dispara,
5. iarna sa se duca la Polul Nord.
6. Primavara-i a mea!
7. Sa fie prinsi toti violatorii,
8. pedofilii,
9. agresorii sa fie inchisi.
10. Portocalii sa creasca la noi,
11. vreau sa mangai delfinii…
Vai, am trecut, deja, de 11-
pe care s-o aleg?..
Am luat pensula-
am muiat-o in mare,
putin in verdele din copaci.
Lalelele au platit avans-culoare
pentru-un vis efemer,
de-a se naste iar in cer.
Cu galben m-am imprumutat de la soare…
si-am desenat curcubeul.

Comments on: "…si-am desenat curcubeul" (9)

  1. Tasha said:

    Frumos….sub asa context,sigur dorinta va prinde aripi…sa dea D-zeu asa sa fie,sa ai un sfarsit de saptamana implinitor!
    Multumesc ca ai trecut pe la mine…te mai astept!

  2. multumesc,.. incurajarile sunt intotdeauna binevenite – sunt un sprijin pentru speranta 🙂 Iti doresc si tie un sfirsit de saptamina cit mai placut!

  3. Cred, că de acolo, din curcubeu, mama ta te priveşte şi te binecuvântează. Şi, de fapt, nu ai desenat un curcubeu; ai desenat zâmbetul mamei tale, ai desenat zâmbete de copii şi de primăvară, zâmbete de flori de portocal şi, chiar, zâmbetul sufletului tău. Înrămează-l şi poartă-l mereu cu tine!

    Cu prietenie,
    Adele

  4. Adele, esti foarte draguta – ai citit printre rinduri si-ai descifrat curcubeul 🙂 Multumesc!

  5. Cu drag. 🙂

  6. Poate ca nu ai sa ma crezi, dar iti spun din experienta personala ca toate lucrurile rele se petrec dintr-un motiv anume, asta referitor la dorinta nr.1. Absenta timpurie a unui sprijin va duce cu siguranta la o maturizare mai rapida si mai profunda, iti va modela o personalitate mai puternica si mult mai independenta. Mai pe scurt, caracterul tau se va modela intr-un mod cu totul diferit, mult mai puternic si mai pregatit pentru viata. Stiu ca e foarte greu sa vezi lucrurile asa, adica de fapt e imposibil, numai trecerea timpului te va ajuta cu adevarat si iti va deschide aceasta perspectiva.

    • caracterul meu deja e format, dar durerea ramine, oriciti ani nu ai avea si oriciti ani nu ar trece – una e cert, ca nu e in puterea noastra sa schimbam ceva. Ne conformam si incercam sa trecem peste. Mersi, pentru incercarea de a diminua partea trista a lucrurilor.

      • Eu am scris numai din experienta personala, am spus cum vad eu lucrurile, cum au fost pentru mine, si chiar cred sincer ca trecerea anilor e singurul lucru care ajuta, nu in sensul uitarii, dar in sensul unei disipari, amortiri a durerii. Sunt de acord cu tine ca nu ramane decat sa ne conformam, eu multa vreme am cautat o explicatie, un raspuns la ‘de ce’. In final m-am conformat… Partea trista a lucrurilor oricum ramane, pur si simplu inveti sa traiesti cu ea. Astept un post mai vesel 🙂 ca doar e primavara 🙂 x

    • aaa, 🙂 o sa incerc, dar nustiu, daca-mi ese 🙂

Lasă un răspuns

