priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

Dezgustata, ca si multi altii, de televiziunea nationala, nu prea m-a entuziasmat zvonurile despre noua televiziune JurnalTV. Nici, macar, curiozitatea nu si-a spus cuvintul (trebue sa ajungi asa dezamagit de o televiziune sa nu mai vrei sa vezi alta!)
Adica, ce vreau sa zic; practic am ignorat JurnalTV, pina cind…

La un sfirsit de zi, ajunsa in fata televizorului si primblind programele de la un capat la altul, in speranta de a imprastia plictisul ce improsca din ecran, am dat de jurnalTV si…a reusit! A reusit sa ma impresioneze, incet-incet anulind acel vot de neincredere acordat anticipat. – E ceva, -mi-am zis…si am inceput sa urmaresc JurnalTV de cite ori am posibilitate.

M-am bucurat sa descoper, ca este o televiziune diferita, foarte diferita, chiar si cu toate „scaparile”, care se mai observa pe ici-colea si care-s inevitabile, zic eu, la inceput de drum. Important e sa nu persiste pe parcurs. Are o mobilitate si o dinamica proprie tinerei generatii. Diversitatea si actualitatea temelor puse in discutie in emisiuni si talkshow-uri vine sa confirme acest lucru.
Am ramas placut surprinsa de rubrica „Sa vorbim corect!” cu motto-ul „E bine sa stim!”, care m-a dus cu gindul la regretatul George Pruteanu si emisiunea sa „Doar o vorba sa-ti mai spun…”.

Departe de mine intentia de a le compara,cumva, dar am zis; m-a dus cu gindul…

O rubrica foarte, foarte binevenita la o televiziune in general si in Moldova in special, dat fiind, ca vorbirea schilodita de rusizme adinc ichistate in constiinta noastra de care nicidecum nu ne putem debarasa(uneori nici nu prea vrem(?)) se mai inadusa si cu folosirea incorecta a cuvintelor, atit ca sens, cit si ca pronuntie. Marea majoritate a populatiei este diagnosticata cu aceasta „boala”, de la caz la caz mai mult sau mai putin evoluata (nici eu nu sunt o exceptie, din pacate). Dar sa revenim. Pe linga faptul ca este utila, chiar necesara, as zice, aceasta rubrica este „servita” foarte bine – cu explicatiile de rigoare si cu o voce foarte placuta, ce nu este putin important. O alta surpriza placuta este rubrica „Apropo de…” cu multe informatii trebuinciose la casa omului.
Concluzie; am ramas interesata, surprinsa si intrigata – ce-o fi mai departe. Sper sa nu ma dezamagesc, ca ar fi trist…

Comments on: "„E BINE SA STIM!” – M-A CUCERIT!" (12)

  1. Sunt de acord ca trebuie sa ne consolidam cultura noastra;s-o imbogatim cu interesul nostru fata de ea,cu atitudinea pozitiva de a progresa in gand si vorba.Sa comunicam cu un vocabular erudit si cult eliminind toate rusizmele si deprinderea de a schimonosi cuvintul.Cultura omului se cunoaste dupa vorba care o spune…chiar fiind si in cercul de prieteni.Cultura vorbirii omului este o oglinda a culturii lui spirituale.

    • bine zis- mai greu de indeplinit. Prea multi ani politica de asimilare ne- a macinat poporul. De asta si ma bucura, ca aciasta problema e luata in vizorul unei televiziuni, care incearca sa faca ceva concret in directia asta

  2. tomasevici said:

    Ei cum sa’ti spun… La mine a fost invers. Asteptam cu nerabdare sa apara aceasta televeziune, pentru a ma dezamagi amarnic. Desi s’au investit bani multi in tehnologie si echipament – totusi, factorul uman a jucat rolul decisiv. Sorry, ca iti contrazic parerea (nimic personal) personalul e tinar si foarte foarte ne-experimentat, dupa parerea mea nici nu incearca. Dar, o intreaga televeziune sa se bazeze pe asa cadru fara experieta, totusi, e greu si rau. Am info din culisele lor, despre cita ne seriozitate si neprofesionalism lucreaza ei acolo. Am asteptari mari de la PUBLIKA TV.

    • drept sa zic , eu urmaresc mai mult stirile si emisiunile cu teme politice,precum si rubrica „Sa vorbim corect!” care mi-a placut mult, fiindca avem nevoie de asta; poate asta m-a entuziasmat asa tare, s-apoi mai vedem, poate totul inca o sa fie…

  3. @tomasevici, si PUBLICA TV se anunta mai tare?

  4. Emisiunea „E bine să ştim” chiar e foarte utilă.
    Bravo, Jurnal TV! 🙂

  5. tomasevici said:

    @altcersenin
    park se asteapta. Simbata o sa iti spun, ma duc in vizita la ei 😀

  6. Napocel said:

    Am să mă uit. Sper că au arhivă pe site.

  7. e important ca ai ocazia sa privesti postul la TV, si nu pe net :), ca de exemplu in Balti nu e 😦 , dar din cite am vazut e placut ceea ce se face!

Lasă un răspuns

