priveste adanc in sufletul tau, poate te vei regasi…

Ca si marea majoritate nu sunt originala in predilectiile mele fata de muzica -imi place muzica usoara, dar … se poate intimpla sa-mi pice cu tronc la inima si o piesa rock, dar si o arie dintr-o opera, fragment de opereta, simfonie s. a. Romanta, tangou, vals – depinde de piesa si nu in ultimul rind de interpret.

Cind am ascultat prima data aciasta piesa – ” Я тебя никогда не забуду”- fragment din spectacolul lui Zaharov ” Юнона и Авось” – a fost, ca si deschiderea unei pagini din sufletul meu… Ramasem ceva minute dupa – muta, savurind revelatia si venindu-mi in fire…
Am cautat-o dupa aceia prin mijloacele accesibile la moment cu disperare si dezamagita ca nu am putut s-o gasesc. Se intimpla cu ceva timp in urma – nu era vremea dominarii internetului, cind cu 2-3 click-uri poti gasi orice-ti pofteste inima…

M-am bucurat de fiecare data, cind aveam ocazia s-o ascult, ma impresioneaza enorm si acum…

Aciasta piesa a facut repertoriul mai multor interpreti, mai mult sau mai putin talentati, dar in interpretarea irepetabilului Nicolai Caracentov si Shanina are o rezonanta, care te patrunde si te lasa marcat si implicat…”

Lasă un răspuns

